One peace of paper

Witajcie / Hello

Spodobało mi się ostatnio mediowanie i chociaż nie lubię robić rzeczy do szuflady to tym razem zrobiłam wyjątek. Dlaczego? Pod wpływem tzw. natchnienia. Ostatnio mnie opuściło, a gdy wróciło, nie było okazji żeby coś stworzyć dlatego powstało coś na zaś :).
Postanowiłam trochę wykorzystać ostatnio zakupione media oraz wycięte cricutem darmowe szablony - maski. Tak sobie paćkałam, dodawałam trochę mgiełek, pudrów aż wreszcie powstało fajne tło, które użyłam potem w czterech pracach :).

Zatem powstały trzy tagi,




 (napis "scrapaholic" pochodzi ze strony: http://svgcuts.com/blog/free-designs/)

                                             

i kartka. 


Zrobiłam jeszcze mini kartkę z fajnym cytatem - naklejką od 13@rts.


A tak wyglądają maski wycięte ploterem tylko nie pamiętam skąd pochodzi pierwszy wzór, bo drugi to ze strony cricuta. Mam nadzieję, że uda mi się ich wyciąć więcej, chociaż na razie trochę mi z nim nie po drodze ale to już temat na innego posta.



Ps. Stan szablonu z kroplami nie pozwala na jego upublicznienie ;). 
Mam nadzieję, że coś Wam się spodoba.

Ps2. English version will be soon.



Pozdrawiam / Regards 
Mariola

Komentarze