Dla siostry

Witajcie.
Dzisiaj pokażę wam kartkę, którą zrobiłam dla mojej siostry z okazji urodzin. Zainspirowałam się kartką, którą widziałam na forum scrappassion - http://scrappujacamerida.blogspot.com/2012/08/kurs.html. Bardzo spodobało mi się to serce, dlatego pomyślałam że zrobię podobne:).



Całość potraktowałam jeszcze białym gesso ale nie uwieczniłam tego na foto.
Solenizantka zadowolona. Cieszę się jak nie wiem bo przynajmniej mam okazję trochę "popracować". Zbliża się powoli czas urodzin w mojej rodzinie, a do tego święta wielkanocne dlatego czas zakasać rękawy i do pracy. :) 

Pozdrawiam
Mariola 

Komentarze

  1. śliczne to serducho :) bardzo mi się podoba :) Dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka serducho swietne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz