Początki bywają trudne...więc na zakupy.

Kiedy przeglądam i czytam blogi innych osób zastanawiam się dlaczego ja jeszcze nic tutaj nie napisałam, chociaż blog powstał już jakiś czas temu, i coś w moich rękach już powstało. Jedna z przyczyn - zapominam zrobić zdjęcie moim tworom.

Obecnie działam w scrapbookingu :D, dlatego zacznę może trochę nietypowo od zakupów scrapowych. Nie są to moje pierwsze - ale pierwsze uwiecznione haha. 
Nie jestem żadnym ekspertem, żeby się tu wymądrzać, dlatego pomyślałam, że zamiast gadać o czymś o czym nie mam pojęcia, napiszę coś z innej beczki. Na pokazanie moich dotychczasowych osiągnięć przyjdzie czas jak odnajdę zdjęcia.

Pierwsze zakupy były robione w sklepie paper passion, drugie w kolorowym jarmarku. Nie dodaję odnośnika do sklepów ponieważ to nie jest reklama (ale jestem zadowolona z obsługi i szybkiej wysyłki), a poza tym, kto chce to znajdzie. Pierwszy raz robiłam zakupy w tych sklepach, ze względu na fajną promocję. Nie były to gigantyczne zakupy i nie najdroższe.

Do rzeczy więc, ostatnio zakupiłam:

Dłuta i mata do embossingu, nożyczki





Papiery. Poniżej zbiorcze zdjęcie papierów, które kupiłam. Wszystkie są firmy Scrapberry's.



Kupiłam łącznie 39 sztuk, 19 podwójnych i 1 pojedynczy. Zapłaciłam za nie 38zł czyli wyszło poniżej 1zł za sztukę. Moim zdaniem się opłaca chociaż oczywiście jest i minus - w promocji są papiery takie, jakie chce sklep, a nie my.




 Pozostałe rzeczy dorzucałam, bo były tanie albo nie mam takich jeszcze i chciałam sprawdzić ich jakość.



Kwiatki, jakość średnia co widać.


tekturki


Narożniki do albumu



 Ćwieki dekoracyjne



Ćwieki ozdobne fantasy , chryzantemy z żywicy




Mikrokulki kolor miedziany 



Tekturki Bedtime story



Wkłady do notesów A5

A to wspomniane wcześniej:
 GRATIS od paper passion.


GRATIS od kolorowego jarmarku.


 Bardzo miło dostać coś za nic.

A tu na koniec taki bonus - mój twórczy bałagan na biurku.




Pierwsze koty za płoty. Kończąc moje wywody dziękuję za uwagę i wytrwałość.


Pozdrawiam i do napisania
Mariola


Komentarze

  1. Witaj w blogowym świecie :) Przydasie już masz, to teraz do dzieła ;) i nie zapomnij zrobić fotki tego co stworzysz :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że uda mi się coś pokazac:-)

      Usuń

Prześlij komentarz