Dla Babci i Dziadka

Witajcie!
Dzisiaj i wczoraj przygotowałam ekspresowe kartki od mojego synka i siostrzeńca dla babci i dziadka. Dlaczego ekspresowe? A no dlatego, że zrobione w godzinę z rzeczy, które miałam pod ręką i pierwszy raz nie dokupowałam nic do kartek. Jak zwykle nie mogłam się na nic zdecydować i wszystko zostawiłam na ostatnią chwilę eh. Z efektu zadowolona jest babcia, a jutro dowiem się czy dziadek :)









W środku życzenia i oczywiście rysunki od wnuków. Mój synek nie umie jeszcze pisać ani wyraźnie rysować, raczej wychodzą mu same bazgroły, dlatego on odbił rączkę umoczoną w farbie:). Fajnie się bawiliśmy, a chyba ja najlepiej :) Brakowało mi takiej "pracy" ostatnio. 

 Tekturki - Eko deco, papiery uhk gallery weekend, studio75 panna olivia, rapakivi a hint of pepper, gp ukryte pragnienia i jeszcze jakiś z wycinanki, kwiatki primy i moje, tagi the scrapcake uf:).

PS. Dzięki Justyna, doszłam z tymi zdjęciami:)
Pozdrawiam wszystkich i do napisania
Mariola

Komentarze

Prześlij komentarz