Playing with new stuff

Nie mogłam się powstrzymać żeby czegoś dzisiaj nie stworzyć z zakupionych na zlocie rzeczy. Zatem zapraszam do oglądania, dzisiaj dużo zdjęć.:) Inspiracja - http://www.clips-n-cuts.com/2016/04/mixed-media-canvas-magic/. Ciekawa jestem czy komuś się ta praca spodoba, znaczy moja nie Vicky bo jej jest świetna ale przede mną jeszcze długa droga, żeby osiągnąć taki efekt :).

Eng:I could not resist to do something today with stuff which I bought on Saturday in meeting which was called Papiorzany Comber. Thus I invite you to watch my work, today will be a lot of photos. My inspiration -  http://www.clips-n-cuts.com/2016/04/mixed-media-canvas-magic/.  I wonder if someone like my work? I know I must learn a lot.:)








A to moje małe zlotowe zakupy :).  

Eng: And this is my little shopping :).


To ja czekam w kolejce :) Oczywiście nie byłabym sobą gdyby mi się coś nie przytrafiło. Zapomniałam zakupów z jednego stoiska ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło :).

Eng: That's I am waiting in the queue :). And of course I would not be me if I had not any accident. I forgot some shopping stuff from one stand but luckily everything ended well :).


A tu mój syn chce pomóc mamie w pracy, na szczęście nie zdążył złapać słoiczka z pudrem :).

Eng: And here is my son who wants to help me at work, luckily I managed to catch a jar of powder before him:).

Pozdrawiam
życząc udanego tygodnia :)

Greetings
wishing you a great week :)


Ps. Kulki Primy nadal mnie nie lubią :) 

Ps. Micro beads from Prima still do not like me :).

Aktualizacja :)
Tak wygląda skończona, oprawiona i powieszona praca.



Komentarze